505 |
0 |
# |
%a ZACZNIJMY OD CIEBIE
KOMPOZYCJA
Przykazania, Relacje przestrzenne, Kąt aparatu, Wybór obiektywu, Łamanie reguł, Anonimowość, Uchwycić indywidualność, Techniczne dygresje: Ogniskowa a kompozycja
KONTEKST: Tło, Misę en scene, Zestawienie, Ukryty kontekst, Nieobecność, Kadrowanie, Techniczne dygresjeŁ Przesłona i głębia ostrości, Priorytet dla przesłony (A lub AV).
SPOJRZENIE: Bycie niewidzialnym, Wyraz twarzy, Ukryta kamera, Spojrzenie poza kadr, Portrety grupowe, Spojrzenie naprowadzające, Techniczne dygresje, Oczami prawa.
KONTROLA: Działania, Twoje ustawienie, Poza, Autoportret, Dokumentowanie zmian, Atelier, Techniczne dygresje: Psychologia aparatu.
ULICA: Odkryj własną formę, Wiedzieć, gdzie patrzeć, Tworzenie sceny, Długi czas naświetlania, Pozowane portrety uliczne, Gatunki, Techniczne dygresje: Czas naświetlania i ruch, ISO.
CZARNO-BIAŁE I KOLOROWE:
Relacje barw, Półcienie, Ciepłe tony, Negatywna przestrzeń, Hierarchia barw, Techniczne dygresje: Widzenie w czerni i bieli, Widzenie w kolorze.
PSYCHOLOGIA ŚWIATŁA: Światło naturalne, Lampa błyskowa i światło sztuczne, Oświetlenie typu Rembrandt, Kierunek światła, Światło otoczenia, Ekspozycja, Empatia, Techniczne dygresjeŁ Sprzęt oświetleniowy w atelier, Ustawienia światła (podstawy).
DLACZEGO, KIEDY, CO |