Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama cyfrowa : podręcznik

Tytuł pełny:
Reklama cyfrowa : podręcznik / Andrew McStay ; w tłumaczeniu Karoliny Jankowiak
Autorzy:
McStay, Andrew (1975- )
Temat:
Reklama - podręczniki.
Mass media cyfrowe - podręczniki.
Marketing cyfrowy
Reklama internetowa
Marketing.
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788381426176
9788381426183
Opis fizyczny:
305, [1] strona : ilustracje ; 24 cm
Uwagi:
Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4
Bibliografia na stronach 297-[306]
Książka dostępna również jako e-book
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01831cam#a2200433#i#4500
001 1703500363266
003 WR 188
005 20240312083330.5
008 200310s2020####pl#a#####f###|000#0#pol#c
020 %a 9788381426176 %q WUŁ
020 %a 9788381426183 %q e-ISBN
035 %a xx004828859
040 %a WR U/MW %b pol %e PNN %c WR U/MWs %d WR U/ms %d WR U/MW %d KR 048/PK %d KR 93/MSs %d WA 14/PTs %d WR 188
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a McStay, Andrew %d (1975- ). %e Autor
240 1 0 %a Digital advertising %l (pol.)
245 1 0 %a Reklama cyfrowa : %b podręcznik / %c Andrew McStay ; w tłumaczeniu Karoliny Jankowiak.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2020.
300 %a 305, [1] strona : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Na okładce: Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych.
500 %a Na stronie redakcyjnej ISBN wydania oryginału: 978-1-137-49433-7 oraz 978-1-137-49434-4.
504 %a Bibliografia na stronach 297-[306].
530 %a Książka dostępna również jako e-book.
650 # %a Reklama %v podręczniki.
650 # %a Mass media cyfrowe %v podręczniki.
650 9 %a Marketing cyfrowy
650 9 %a Reklama internetowa
650 # %a Marketing.
655 9 %a Podręcznik
700 1 # %a Jankowiak, Karolina. %e Tłumacz
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://opacwww.asp.wroc.pl/site/recorddetail/1703500363266 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8142-617-6 %q WUŁ
920 %a ISBN 978-83-8142-618-3 %q e-ISBN

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura - spisz bibliotekarzowi:
MiSM 20976
Nr inwentarza:
K 4 20976
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Marketing i Social Media / Marketing and Social Media
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies