Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Droga po druku : pomiędzy przestrzenią wirtualną a realną : analiza problemu na podstawie własnych doświadczeń = PrintSettPath : between virtual and physical reality : analysis of the problem based on artist's own experience

Tytuł pełny:
Droga po druku : pomiędzy przestrzenią wirtualną a realną : analiza problemu na podstawie własnych doświadczeń = PrintSettPath : between virtual and physical reality : analysis of the problem based on artist's own experience / Rafał Kotwis (Wydział Rzeźby. Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu)
Autorzy:
Kotwis, Rafał (1978- )
Temat:
Grafika polska.
Drukowanie trójwymiarowe.
Oprogramowanie.
Rzeźba - Polska - 21 w.
Komputery.
Sztuka polska.
Sztuka cyfrowa.
Sztuka - filozofia.
Rok wydania:
2022
Szukaj w:
3D implikacje. S. 36-57
Uwagi:
Bibliografia na stronie 57
Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie angielskim
Artykuł / Rozdział
propozycja biblioteki
LDR 02113caa#a2200409#i#4500
001 1703400352145
003 WR 188
005 20240321132736.6
008 230918s2022####pl###########|000#0#pol#c
035 %a (PL)b1000003014914
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9913299092105606
035 %a 991053085996805066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d WR 188
041 1 # %a pol %a eng %h pol
100 1 %a Kotwis, Rafał %d (1978- ) %e Autor
245 1 0 %a Droga po druku : %b pomiędzy przestrzenią wirtualną a realną : analiza problemu na podstawie własnych doświadczeń = PrintSettPath : between virtual and physical reality : analysis of the problem based on artist's own experience / %c Rafał Kotwis (Wydział Rzeźby. Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu).
246 3 0 %a Pomiędzy przestrzenią wirtualną a realną : %b analiza problemu na podstawie własnych doświadczeń
246 3 0 %a Between virtual and physical reality : %b analysis of the problem based on artist's own experience
246 3 1 %a PrintSettPath : %b between virtual and physical reality : analysis of the problem based on artist's own experience
260 # %c 2022.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronie 57.
546 %a Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie angielskim.
650 # %a Grafika polska.
650 # %a Drukowanie trójwymiarowe.
650 # %a Oprogramowanie.
650 # %a Rzeźba %z Polska %y 21 w.
650 # %a Komputery.
650 # %a Sztuka polska.
650 # %a Sztuka cyfrowa.
650 # %a Sztuka %x filozofia.
710 2 # %a Wydział Rzeźby (Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz ; Poznań) %4 oth
773 0 # %i W: %t 3D implikacje. %g S. 36-57 %w xx005537977 %z ISBN 9788367584029
856 4 # %u https://opacwww.asp.wroc.pl/site/recorddetail/1703400352145 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies