505 |
0 |
# |
%a Hasła: Magdalena Abakanowicz, Jankiel Adler, "A.R.", Jean (Hans) ARP, Awangarda, Mirosław Bałka, Wojciech Bąkowski, Krzysztof Bednarski, Jerzy Bereś, Henryk Berlewi, Joseph Beuys, Cezary Bodzianowski, Christian Boltanski, Włodzimierz Borowski, Derek Boshier, Pauline Boty, Chris Burden, sztuka ciała, Marek Chlanda, Leon Chwistek, Tomasz Ciecierski, Dar, Douglas Davis, Zbigniew Dłubak, Theo van Doesburg, Peter Downsbrough, film eksperymentalny, Max Ernst, Jerzy Fangor, Formiści, fotomontaż, Sam Francis, Ian Hamilton Finlay, Grupa Krakowska, Karol Hiller, Alain Jacquet, Aleksiej Jawlensky, Kalendarium, Tadeusz Kantor, Michael Kidner, Paul Klee, klucz do kolekcji sztuki XX i XXI w., Katarzyna Kobro, Jiri Kolar, Kompozycja przestrzeni, konceptualizm, sztuka konkretna, konstrukcja w procesie, konstruktywizm, Jarosław Kozłowski, Katarzyna Kozyra, Edward Krasiński, Mariusz Kruk, Sztuka krytyczna, Zofia Kulik, Fernand Leger, Jerzy Lewczyński, Zbigniew Libera, Roberto Echaurren Matta, Jarosław Modzelewski, Piet Mondria, Michel Seuphor, MS, MS2, Natalia LL (Lach-Lachowicz), Sala neoplastyczna, Sztuka nowoczesna, Jerzy Nowosielski, obiekt, obraz, Roman Opałka, op-art, Julio le Parc, Ewa Partum, Polentransport/Transport do Polski, polish realities, pop-art, presences polonaises, Andrzej Pronaszko, Szymon Syrkus, Bridget Louise Riley, Józef Robakowski, Zofia Rydet, Kurt Schwitters, Paul Signac, Keith Sonnier, Ryszard Stanisławski, Anton Stankowski, Henryk Stażewski, stopka, Władysław Strzemiński, surrealizm, Alina Szapocznikow, Andrzej Szewczyk, Sophie Taeuber-Arp, Leon Tarasewicz, unizm, Georges Vantongerloo, Zbigniew Warpechowski, warszat formy filmowej, sztuja wideo, Ryszard Winiarski, Stanisław Ignacy Witkiewicz, Krzysztof Wodiczko, II wojna światowa, Andrzej Wróblewski, wstęp, XXI, Artur Żmijewski. |