Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Projektowanie gier : podstawy

Tytuł pełny:
Projektowanie gier : podstawy / Ernest Adams ; [Tł. Jacek Janusz, Piotr Pilch, Mateusz Wieloch]
Autorzy:
Adams, Ernest (gry komputerowe)
Temat:
Projektowanie gier komputerowych.
Gry wideo - design.
Gry wideo - produkcja i handel.
Gry - historia.
Gry komputerowe - programowanie.
Postacie gier wideo.
Rok wydania:
cop. 2011
Wydawca:
Gliwice : Helion
ISBN:
9788324627813
Seria:
Autorytety Informatyki
Opis fizyczny:
800 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Na okł.: Sprawdź, jak realizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział. Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej. Jak zmierzyć grywalność
Wyd. 2 - inf. na s. tyt. i okł. dotyczy wydania oryg. Ozn. wyd. na s. tyt. wynika z dosłowności przekładu z zachowaniem oryginalnej szaty graficznej i jej oznaczeń
Na s. red. znajduje się inf. o podstawie przekł.: 2nd edition
Bibliogr. s. 759-764. Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02114cam#a2200445#i#4500
001 1703200246917
003 WR 188
005 20210621104721.9
008 110103s2011####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788324627813
035 %a xx001914109
040 %a KIEL 008/JK %c KIEL 008/JKs %d KIEL 008/JK %d KR 93/BJs %d GL 001/EZN %d KR U/42JCs %e PNN %d WR 188
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Adams, Ernest %c (gry komputerowe).
240 1 0 %a Fundamentals of game design %l (pol.)
245 1 0 %a Projektowanie gier : %b podstawy / %c Ernest Adams ; [Tł. Jacek Janusz, Piotr Pilch, Mateusz Wieloch].
260 # %a Gliwice : %b Helion, %c cop. 2011.
300 %a 800 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Autorytety Informatyki
500 %a Na okł.: Sprawdź, jak realizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział. Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej. Jak zmierzyć grywalność.
500 %a Wyd. 2 - inf. na s. tyt. i okł. dotyczy wydania oryg. Ozn. wyd. na s. tyt. wynika z dosłowności przekładu z zachowaniem oryginalnej szaty graficznej i jej oznaczeń.
500 %a Na s. red. znajduje się inf. o podstawie przekł.: 2nd edition.
504 %a Bibliogr. s. 759-764. Indeks.
650 # %a Projektowanie gier komputerowych.
650 # %a Gry wideo %x design.
650 # %a Gry wideo %x produkcja i handel.
650 # %a Gry %x historia.
650 # %a Gry komputerowe %x programowanie.
650 # %a Postacie gier wideo.
700 1 # %a Janusz, Jacek. %e Tł.
700 1 # %a Pilch, Piotr. %e Tł.
700 1 # %a Wieloch, Mateusz. %e Tł.
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
830 0 %a Autorytety Informatyki
856 4 # %u https://opacwww.asp.wroc.pl/site/recorddetail/1703200246917 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-246-2781-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura - spisz bibliotekarzowi:
20091
Nr inwentarza:
K 4 20091
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Książki do wypożyczenia / Books to borrow
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies