- Tytuł pełny:
- Projektowanie gier : podstawy / Ernest Adams ; [Tł. Jacek Janusz, Piotr Pilch, Mateusz Wieloch]
- Autorzy:
- Adams, Ernest (gry komputerowe)
- Temat:
- Projektowanie gier komputerowych.
Gry wideo - design.
Gry wideo - produkcja i handel.
Gry - historia.
Gry komputerowe - programowanie.
Postacie gier wideo. - Rok wydania:
- cop. 2011
- Wydawca:
- Gliwice : Helion
- ISBN:
- 9788324627813
- Seria:
- Autorytety Informatyki
- Opis fizyczny:
- 800 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Na okł.: Sprawdź, jak realizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych! Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział. Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej. Jak zmierzyć grywalność
Wyd. 2 - inf. na s. tyt. i okł. dotyczy wydania oryg. Ozn. wyd. na s. tyt. wynika z dosłowności przekładu z zachowaniem oryginalnej szaty graficznej i jej oznaczeń
Na s. red. znajduje się inf. o podstawie przekł.: 2nd edition
Bibliogr. s. 759-764. Indeks - Książka