Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język reklamy w komunikacji medialnej

Tytuł pełny:
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Śmid
Autorzy:
Śmid, Wacław
Temat:
Komunikacja społeczna.
Komunikacja marketingowa - podręczniki akademickie.
Reklama - podręczniki akademickie.
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : CeDeWu. Pl Wydawnictwa Fachowe
ISBN:
9788375560718
Opis fizyczny:
317 s. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 313-317
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00816nam|a2200229|i|4500
001 1702000018851
003 WR 188
005 20200925094228.5
008 090529s2008####pl#||||g#|||||000#||pol#|
020 %a 9788375560718
035 %a IdMiniLib3194
100 1 %a Śmid, Wacław.
245 1 0 %a Język reklamy w komunikacji medialnej / %c Wacław Śmid.
260 %a Warszawa : %b CeDeWu. Pl Wydawnictwa Fachowe, %c 2008.
300 %a 317 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 313-317.
650 9 %a Komunikacja społeczna.
650 9 %a Komunikacja marketingowa %x podręczniki akademickie.
650 # %a Reklama %v podręczniki akademickie.
856 4 # %u https://opacwww.asp.wroc.pl/site/recorddetail/1702000018851 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7556-071-8

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura - spisz bibliotekarzowi:
17936
Nr inwentarza:
K 3 17936
Stan fizyczny:
nowa
Lokalizacja:
Książki do wypożyczenia / Books to borrow
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies